A hét idézete

„Légy Kolumbusa a benned rejtőző új világoknak, kontinenseknek, fedezz föl új csatornákat – nem a kereskedelem, hanem a gondolkodás számára. Mindenki olyan birodalom ura, amelyhez képest a cár földi országa kiskirályság, hangyaboly.” /Henry David Thoreau: Walden/

2023. január 5., csütörtök

Légy üdvözölve, 2023!

Megérkezek már én is lassan 2023-ba… 😊

Szóval nem volt egy könnyű évindításom. Na de nem akarok rögtön itt panaszkodni meg kifogásokat keresni. A lényeg, hogy ideértem. És első dolgom volt az erősen elhanyagolt listáimat frissíteni.

Úgyhogy ez a mai csak egy bemelegítő bejegyzés lesz. 😊

A kedvenceim listájára utólagosan három könyvet vettem fel, a Wildfell asszonyát, az Oblomovot és az Utazás a Föld középpontja felét. Jön majd rá minden bizonnyal egy negyedik is George Eliottól, de neki még van a listán két könyve, amit nem olvastam, és előbb meg akarok ismerkedni mindegyikkel, hogy ki tudjam választani a legjobbat.

Illetve a gonosz csapatomba is beválasztottam egy új tagot Ottilia személyében (Vonzások és választások).

Papokkal egyelőre nem bővültünk, de lassan, de biztosan közeledik a pillanat, amikor jön például az Amaro atya bűne… Nagyon bizakodó vagyok! 😊

Az ajándéklistát is frissítettem, két új könyv került rá, az Apák és fiúk, valamint a Jáva gazdag és éhezik.

Jövő héten pedig már jön is az első könyves bejegyzés a Kisasszonyok „második feléről”, a Jó feleségekről.

Hogyan indult az új év?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése