A hét idézete

„Vizsgálódj előbb, azután helyeselj, s végül szeress. Szemed legyen vak a vonzó külsőre, füled süket a csábító hízelgésre, sima beszédre.” /Anne Bronte: Wildfell asszonya/

2014. június 9., hétfő

Helyzetjelentés #2

Nos, eddig száműzve voltam Csuanlung tartományba (záróvizsga), de már letelt az ezer év száműzetésem, ezért visszatérhetek a családomhoz. :)
Sajnos itthon kicsit nehezebb beszerezni ezt a könyvet, mint gondoltam, de feltételnül rajta vagyok az ügyön. És addig nem is akarok elkezdeni új könyvet, amíg ezt be nem fejezem. Szóval tényleg gőzerővel dolgozom a beszerzésen. Közben már itthonról is kigyűjtöttem, melyek azok a könyvek, amik megvannak nekem, szóval csinos kis kupacok állnak a szobámban, de persze a sorrendet is szeretném tartani.
Tehát a blog jelszava egyelőre az, hogy türelem. Egyébként is még több az elolvasandó könyv, mint az elolvasott, nekem meg még van vagy száz évem végigrágni magam az összesen, úgyhogy hova siessek. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése