A hét idézete

„Vizsgálódj előbb, azután helyeselj, s végül szeress. Szemed legyen vak a vonzó külsőre, füled süket a csábító hízelgésre, sima beszédre.” /Anne Bronte: Wildfell asszonya/

2015. március 18., szerda

Off #5 - Ajánló és magyarázkodás

Kicsit megszaporodtak mostanában az off-bejegyzések. Ennek a mainak két apropója van. Először is, még múlt héten találtam egy blogot (be is tettem a kedvencek közé, ahonnan meg szerencsésen eltüntettem, úgyhogy már egy órája azt keresem...), ami csúcsszuper, és szeretném a figyelmetekbe ajánlani. Másodszor pedig azért, mert már tök jól hozzászoktam a szerdákhoz. A szerda a blog nap. Most viszont még egyelőre nem értem az angliai utam végére Tom Jonesszal... (Pedig úgy terveztem, hogy meglesz, de az elmúlt egy hétben semmit nem volt kedvem olvasni. Többnyire csak pánikoltam a nyelvvizsga miatt. Na mindegy.)
 
Szóval a blog. Egy hölgyemény kitalálta, hogy ő bizony elolvassa a Föld összes országát. Mármint értitek, minden országból olvas egy könyvet. Ez egy tök jó ötlet szerintem. Fel is vettem a teljesítendő listáim közé. (Kissé listamániás vagyok, vállalom. :)) Mondjuk én egy kicsit átalakítanám az ötletet a magam szájíze szerint, méghozzá nem azt tenném kritériumnak, hogy az adott könyv írója az adott ország állampolgára legyen, hanem hogy a történet az országról szóljon. Mert például a magyar könyv, amelyet ajánlottak neki, bizonyára roppant szórakoztató (én még nem olvastam), de a tartalma alapján nem mutatja meg, hogy milyen Magyarország. Ha én egyszer ilyen "utazásra" adnám a fejem, inkább szeretnék bepillantást nyerni az ott ténylegesen folyó életről. (Bár valószínűleg ahhoz sokkal kifizetődőbb lenne egy tényleges utazás.)
 
Na mindegy, érdekes ötlet, és nem is hülyeség. Itt a link: http://ayearofreadingtheworld.com/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése