A hét idézete

„Légy Kolumbusa a benned rejtőző új világoknak, kontinenseknek, fedezz föl új csatornákat – nem a kereskedelem, hanem a gondolkodás számára. Mindenki olyan birodalom ura, amelyhez képest a cár földi országa kiskirályság, hangyaboly.” /Henry David Thoreau: Walden/

2018. december 9., vasárnap

Itt járt a Télapó

Bevallom őszintén, ezt a bejegyzést szántam a most következő szerdára. De még mindig küzdök Gogollal, így az aktuális könyvről egyelőre nem tudok írni. Viszont hoztak egy csomagocskát a szüleim... akarom mondani, a Télapó. :) És mivel van benne valami, ami azért kapcsolódik a bloghoz (eleve azért került bele!), így tudtam, hogy szeretnék belőle bejegyzést.


Mielőtt belecsapnánk a képes - kicsomagolós beszámolóba, szeretném leszögezni, hogy ez NEM szponzorált tartalom! Nem állok kapcsolatban a céggel, nem ők kértek fel, hogy reklámozzam őket. Egyszerűen csak mint magánembert, nagy örömmel tölt el, hogy kicsiny hazámban is megjelennek az ilyen különlegességek. A termékeket abszolút a saját szórakoztatásomra rendeltem, de mivel elégedett vásárló vált belőlem, így megosztom veletek efeletti örömömet, és mint magánember, buzdítok mindenkit lelkesen arra, hogy aki szereti az ilyesmiket, nyugodtan kísérletezzen, mert szuperek a termékek!


Na de hogy miről is van szó: könyves témájú illatgyertyákról. :) A történet röviden, a Világok lángjától rendeltem néhány, illetve egész pontosan három darab illatgyertyát, csak úgy kipróbálásképp. Az ötlet szerintem zseniális, hogy valamilyen könyvhöz kapcsolódó illatokat zárnak kis üvegcsékbe, gyertya formájában. Szeretem a gyertyákat is, a könyves mütyűrüket is, úgyhogy eleve elég lelkes voltam. Készültek természetesen mindenféle karácsonyi illatokkal, úgyhogy főleg ezekből szemezgettem. Kettőt választottam végül (hosszas gondolkodás és ajándék-pénz számolgatás után), illetve a harmadikat pedig nem titkolt szándékkal azért rendeltem, hogy most jól írhassak erről nektek. Vagyis egy olyan könyves gyertyát választottam harmadikként, amely könyv szerepel az 1001-es listán.


A csomag jóval korábban megérkezett már egyébként, de mivel magyarországi címre jött, én meg ugye nem ott lakom, így a normál szállítási időnél kicsit többet kellett várnom, míg megkaparinthattam a kincseket. De most már itt vannak, a szüleim pedig már úton vannak hazafelé, a párom dolgozni, úgyhogy semmi sem akadályozott meg abban, hogy nyugodt körülmények között elővarázsoljam a csomagból a kicsikéket.


Nem is csigázok tovább senkit, beszéljenek most egy kicsit helyettem a képek.










És akkor íme, itt van a három gyönyörűség. Oké, az első nem teljesen könyves, mert az a Szívek szállodája című sorozathoz kapcsolódik, a második a Harry Potterhez, és a harmadik pedig A gyűrűk urához.





A Gandalf fantázianévre hallgató gyertya a cimke szerint pipadohány - tölgymoha - erdő illatú. Természetesen első dolgom volt letekerni a kupakját és megszuszózni. Elég... érdekes illatösszeállítás. Egyáltalán nem rossz, csak valahogy én másra, erdősebb, avarosabb illatra számítottam, ebben viszont inkább szerintem a pipadohány dominál. Még nem gyújtottam meg, de arra is sor fog kerülni (most épp az I smell snow! ég, a három közül első szaggantásra ennek tetszett a leginkább az illata, és meggyújtva is isteni egyébként).


Sem a rendelés, sem a fizetés, sem a szállítás során én nem tapasztaltam semmi problémát. A legnagyobb bajom az volt, hogy alig tudtam választani, legszívesebben mindből rendeltem volna. :) A csomagolás rendben volt, ahogy a képeken is láthatjátok, a doboz le volt ragasztva, benne töltőanyag, a gyertyák külön becsomagolva, és egyébként még a papír alatt pukifóliával (buborékfólia) is körbe voltak tekerve. Mindegyik gyertyához egyébként le van írva, hogy milyen illatokat használtak, de én úgy gondolom, attól még az ember zsákbamacskát vesz, hiszen nem lehet tudni, melyik illat lesz a legerősebb, vagy hogy passzolnak össze a különféle illatok. És ugye ami az egyik embernek tetszik, az a másiknak nem feltétlenül. Ebből a szempontból számomra meglepetések voltak az illatok, amitől tartottam kicsit, az tetszik a legjobban, a másik kettőnél pedig kicsit másra számítottam. De ez abszolút nem kritika, csupán az én egyéni ízlésem.


Összeségében én totálisan meg vagyok elégedve mindennel, és biztos, hogy fogok még a Világok lángjától rendelni. Addig pedig köszönöm ezt az első és minden kétséget kizáróan szuper élményt! Csak így tovább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése