A hét idézete

„Vizsgálódj előbb, azután helyeselj, s végül szeress. Szemed legyen vak a vonzó külsőre, füled süket a csábító hízelgésre, sima beszédre.” /Anne Bronte: Wildfell asszonya/

2015. szeptember 16., szerda

Off #6 - Vihető könyvek

Jöjjön most az egyik a mostanában emlegetett off-poszt ötletek közül, mert a Nyugati utazás második kötetének vége még igencsak messze van.
 
Ez a bejegyzés, ahogy a címe is mutatja, a vihető könyvekről fog szólni. De mik is ezek a vihető könyvek? Amikor belevágtam ebbe a projektbe, tisztában voltam vele, hogy néhány könyvet meg kell majd vennem ahhoz, hogy el tudjam olvasni, időközben ugyanis olyan helyre költöztem, ahol a könyvtár lehetőségei korlátozottabbak. Viszont az, hogy jelenleg X helyen lakom, csak átmeneti állapot, létem szerves részét képezik ugyanis a folytonos költözések. Épp ezért arra gondoltam, hogy - bár általában nem szívesen válok meg könyvektől - azon darabokat, amelyeket e projekthez kapcsolódóan vettem meg, felajánlom a köz számára, ezzel is csökkentve ingóságaimat. Ez annyit tesz, hogy ezeket a könyveket szabadon el lehet vinni. Semmibe sem kerülnek. Puszta szívjóságból örömmel adom át valakinek, akinek éppen szüksége van rá, vagy csak úgy szeretné. Hogy megkaphasd a vágyott könyvet, csupán annyit kell tenned, hogy küldesz nekem (greetaagreen@gmail.com) egy e-mailt, amiben megírod, melyik könyvet szeretnéd, esetleg felteszed a kérdéseidet, képet kérsz, és persze mellékeled azt a magyarországi címet, ahová küldhetem a könyvet.
 
Ismétlem, a könyvek semmibe sem kerülnek, a postaköltséget is én állom. Nincs titok, nincs trükk, nincs apró betűs rész. Ezek a könyvek az én tulajdonomban vannak, és én úgy döntöttem, hogy szeretném őket elajándékozni valaki olyannak, akit tényleg boldoggá tennének. Az egyetlen szabály, hogy nem szeretném mindet egy embernek odaadni, vagyis egy ember - egy könyv (a több kötetes művek természetesen egyben értendők). Ha esetleg többet szeretnél, akkor használj másik e-mail címet, és kérd a nagymamádhoz a csomagot. ;)
 
A bejegyzés végén tehát lesz egy lista az éppen most elvihető könyvekről. Ezt folyamatosan aktualizálni fogom. Plusz remélhetőleg még a mai nap folyamán (amikor ez a bejegyzés születik) fogok csinálni egy dobozt a jobb oldalra, amiben külön kilistázom ezeket a könyveket, valamint belinkelem ezt a bejegyzést, hogy a későbbiekben ne kelljen külön előkeresni.
 
A könyvek mellett jelölni fogom, hogy újonnan vettem-e meg vagy antikváriumból. Amit csak lehet, azért igyekszem antikváriumból venni, mert a lista hosszú, és ha csak a felét is vesszük, azaz 500 könyvet, és azt felszorozzuk az átlag 3.500 Ft-os könyvárral, hát, lehet, hogy hajléktalanná válnék, mire befejezem a projektet. Aki pedig vásárolt már online antikváriumból, az tudja, hogy ami ott "jó minőségű" könyvnek van feltűntetve, az nem mindig az. Vagy legalábbis nekem volt már olyan, hogy meglepődtem, miután kibontottam a csomagot. Tehát általában az antikvár könyvekre én egy közepes minőséget mondanék, de természetesen szívesen küldök képet a választottról. Azért használhatatlan állapotban egyik sincs.
 
És akkor következzen már végre a lista. Tehát jelen állás szerint (2016.01.18.) a következő könyvekre lehet lecsapni:
  • Cléves hercegnő (antikvár)
  • Vízparti történet I-II-III (antikvár)
  • Tom Jones I-II (antikvár)
  • A kalandos Simplicissimus I-II (antikvár)
  • Az orr (A köpönyeg, A revizor) (új, Európa Diákkönyvtár)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése