A hét idézete

„Vizsgálódj előbb, azután helyeselj, s végül szeress. Szemed legyen vak a vonzó külsőre, füled süket a csábító hízelgésre, sima beszédre.” /Anne Bronte: Wildfell asszonya/

2015. november 25., szerda

Off #7 - A biblia

Először is, múlt héten azért nem volt bejegyzés, mert... Szerelmes lettem, na. Igen, feldobtam a rózsaszín napszemcsit, a kezemből meg el mindent. Nem, nem helyes, tudom, de olyan régen volt már ilyen, és most olyan jó. Persze ettől meg kismillió futó projektem jelenleg áll. Ez persze koránt sem jelenti azt, hogy ne történnének fontos dolgok. Az egyik mindjárt az, hogy Héloise után teljesen fellelkesültem Rousseau iránt, és belekezdtem az Emilbe, dehát... hogy is fogalmazzak?? Kissé nehezen emészthető, maradjunk annyiban. Szóval az Emiles összefoglaló egyelőre még várat magára.
 
Na de miért is gyűltünk ma itt össze??? Hát főleg azért, mert szerda van. :D Na de viccet félretéve, végre megtörtént, aminek már jóval korábban meg kellett volna történnie. :D Kezdtem egyre kellemetlenebbül érezni magam, hogy idén már két évesek voltunk, de a fő mű, a biblia még mindig nincs a birtokomban. Úgyhogy pár nappal ezelőtt úgy döntöttem, itt a remek alkalom (karácsony...), hogy beszerezzem. Ma pedig már meg is érkezett, úgyhogy elcsattogtam érte az átvevőpontra, és jól átvettem. Aztán beültem az autóba, és azon melegében feltéptem a csomagolást. Jól belenéztem, hogy minden stimmel-e; beleszippantgattam -- csak ahogy általában ismerkedik az ember lánya egy új jövevénnyel.
 
Ugyebár eddig a pillanatig a kis, sk listácskámból dolgoztam, amit még két évvel ezelőtt írtam ki egy könyvtári példányból. Hogy tudjátok, hogy miről is beszélek, lőttem erről pár fotót. Íme:
 

 
 
 
 
Az alsó képen a lista első oldalát láthatjátok. Amint látjátok, mindenféle ceruzás firkálmányok is vannak rajta. Bal oldalon a sorszámokat kiikszeltem azoknál a könyveknél, amelyeket már elolvastam. Ami be van keretezve, az elvileg nincs meg magyarul. Jobb oldalon pedig mindenféle megjegyzések vannak, többnyire arról, hogy honnan tudom beszerezni az adott könyvet. A kis házikó jelzi azokat a példányokat, amik megvannak nekem.
Azt is láthatjátok, hogy ezt az oldalt már majdnem befejeztem, már csak az Emil hiányzik róla. Akartam erről egy külön bejegyzést, majd amikor már az is ki lesz ikszelve, de így, hogy közben beszereztem a bibliát, már nem lesz aktuális.
 
Szóval ez volt az én kis listám, egészen a mai napig, amikor is belépett az életembe az original lista. És akkor jöjjön most erről a várva várt képi bizonyíték. Hogy személyesebbé és hihetőbbé tegyem a képet, rábiggyesztettem állandó munkatársamat is, melyből hol teát, hol kávét szürcsölgetek, míg kiagyalom az irományaimat. :)
 
 
Nos, erről szólt volna a mai, rendkívül fontos bejegyzés. Egy újabb mérföldkő a blog, és így az én életemben is. Nem ígérem, hogy jövő hétre megleszek az Emillel, de az tuti, hogy találkozunk! (Ha nem, csúzlizzátok le rólam a rózsaszín napszemcsit!! :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése